40 Cát Linh, Đống Đa, (Ngõ vào ở 61 Giảng Võ), Hà Nội, 10000, Vietnam View on map
Khách sạn Pullman Hà Nội
Very Goodfrom 110 reviews
4/5
100% of guests recommend
Description
Quy mô
Khách sạn này có 240 phòng
Khách sạn này gồm 14 tầng
Nhận/Trả phòng
Giờ nhận phòng: 14:00-nửa đêm
Giờ trả phòng là 12:00
Trả phòng nhanh
Giới hạn liên quan đến chuyến đi của bạn
Nơi làm thủ tục nhận phòng và nơi lưu trú không cùng địa điểm. Để nhận phòng, vui lòng đến Executive Lounge for reservation on Executive floorĐể sắp xếp nhận phòng, vui lòng liên hệ với nơi lưu trú tối thiểu 24 giờ trước khi đến bằng thông tin liên lạc trong xác nhận đặt phòng. Nếu dự định đến nơi sau 12:30 vui lòng thông báo trước với nơi lưu trú bằng thông tin liên lạc trong xác nhận đặt phòng. Khách sẽ nhận được email có hướng dẫn nhận phòng 24 giờ trước khi đến. Nhân viên tiếp tân sẽ đón tiếp khách tại nơi lưu trú. Do dịch bệnh COVID-19, nơi lưu trú này có thể hạn chế lựa chọn đồ ăn và thức uống theo quy định địa phương.
Yêu cầu khi nhận phòng
Cần đặt cọc chi phí phát sinh bằng thẻ tín dụng, ghi nợ hoặc tiền mặt
Có thể cần giấy tờ tùy thân (ID) có ảnh hợp lệ
Tuổi nhận phòng tối thiểu là 18
Luật địa phương có thể không cho phép khách chưa kết hôn lưu trú cùng phòng
Tiện nghi, dịch vụ nổi bật
240 khu phòng chia sẻ một số tiện nghi
Dịch vụ dọn phòng hàng ngày
Xưởng rượu vang
Nhà hàng và quầy bar/khu lounge
Khu spa với đầy đủ các liệu pháp
Hồ bơi ngoài trời
Phục vụ bữa sáng
Trung tâm thể dục
Trung tâm hội nghị
Dịch vụ xe limo/xe đưa đón hạng sang
Trông trẻ
Nơi lưu trú du lịch bềnh vững UNESCO
Wifi miễn phí và đậu xe miễn phí
Tiện nghi cho khách gia đình
Nôi/cũi/giường cho trẻ sơ sinh miễn phí
Sân chơi trong khuôn viên
Trông/giữ trẻ (phụ phí)
Giường gấp/giường phụ (phụ phí)
Có phòng thông nhau/liền kề
Khu tiếp khách riêng
Lân cận
Tại khu vực Quận Đống Đa
Cách Lăng Bác 15 phút đi bộ
Cách Hồ Hoàn Kiếm 35 phút đi bộ
Cách Nhà hát Múa rối Nước Thăng Long 37 phút đi bộ
Standard business hotel. Room condition is rather dated. Prompt service otherwise. Expect better experience for this price tag. Breakfast is decent. Nothing to rave about.
Location was not so convenient if you are travelling for holiday. But no biggie as Grab is extememly affordable to get around to the old quarter. Staff was extememly helpful, shout out to Gong!!
Hotel seems abit old but rooms are clean enough. Overall experience was a 4/5
KAZUTOSHI
12/28/2019
0 likes this
3.0
特に有りません。普通に良いです。
Minesh
12/25/2019
0 likes this
3.0
12/20/2019
0 likes this
5.0 "Sevice beyond norm"
Early check in provided without even ask for it and room was rewdy the moment i stepped into the hotel. Staff are excellent and they pay attention in detail. Rooms are comfy and perfect for a uninterrupted rest. Late check out offered to sum up my trip. Certainly a hitel you can trust and peaceful stay.
jihoon
12/16/2019
0 likes this
5.0
12/16/2019
0 likes this
5.0
Chia Howe
12/13/2019
0 likes this
5.0
11/28/2019
0 likes this
4.0
Seung Kwon
11/18/2019
0 likes this
5.0
Stig
11/10/2019
0 likes this
5.0
Perfect for business travel. Nice pool and gym. And the
business lounge was added for free.
Dirty, old, outdated. Bugs (bed bugs maybe?)
Breakfast however was good and the staff in the restaurant were lovely
09/10/2019
0 likes this
3.0
Shabby, bathroom floor looked unclean. First room had wet carpet outside bathroom. Staff efficiently changed my room though.
09/08/2019
0 likes this
4.0
오랜된 느낌치고는 내부는 깔끔함 시내도로와 인접해 교통이 편리하고 직원들도 친절해서 좋았습니다
09/06/2019
0 likes this
5.0
08/28/2019
0 likes this
5.0 "Good pick for business travel"
Nice service and nice hotel!
08/27/2019
0 likes this
5.0
갑작스런 기체결함으로 비행기 스케줄이 바뀌어서 급하게 숙박했습니다.
저는 현지에 있어서 방하나 잡아서 일행들 씻고 쉬었다가 공항으로 보냈구요...
기꺼이 추가 타월까지 주신 호텔 직원분들 정말 친절했습니다.
bosang
08/23/2019
0 likes this
5.0
08/20/2019
0 likes this
5.0
DAVID
07/29/2019
0 likes this
2.0 "First time with Pullman"
The hotel building is really old. We swap room after the first night. The hallway is really old and smelly. We waited more than 20min at concierge to check out without any response even though giving reminder that we need to leave for airport. We ended up left the hotel without checking out to catch our flight.
Bad sales manager attitude. Worst 5* hotel with ridiculous business procedures as hotel will never support customers without charging additional money.
Andrew
06/29/2019
0 likes this
3.0
It takes forever for checking in, until I had to remind them that I was tired and my trip was long.
06/27/2019
0 likes this
5.0
06/23/2019
0 likes this
3.0
フロントの応対等は良い。
施設が全体的にやや古いところが惜しい
06/17/2019
0 likes this
4.0
Friendly staff
06/10/2019
0 likes this
5.0
06/03/2019
0 likes this
4.0
06/02/2019
0 likes this
5.0
Amy
05/27/2019
0 likes this
4.0
Service is good, foods are good and the room is nice.
The only worse place is the bathroom, the bathtub is too high and without any handrail, it is difficult to climb in and out, it’s also very dangerous, special for after bath. It is because they didn’t have shower curtain, the shower water was gone outside and made the carpet and floor wet . Hope it can be improve.
4.0 "Average business hotel "